Year 8, River basins 3D models – Modelos 3D de cuencas fluviales
,

Year 8, River basins 3D models – Modelos 3D de cuencas fluviales

As part of their learning process this term, Year 8 students have designed and built 3D models of a river basin, labelling the different parts of rivers and detailing their characteristics. Once they were finished, they explained everything about river basins to Year 5 and 6 students who had been invited to see their models.

It was a very good learning experience for Year 5, Year 6 and Year 8 students!

Como parte del proceso de aprendizaje de este trimestre, los alumnos de Year 8 diseñaron y construyeron modelos 3D de una cuenca fluvial, etiquetando las diferentes partes de los ríos y detallando sus características. Una vez que terminaron, le explicaron todo sobre las cuencas fluviales a los estudiantes de Year 5 y 6 que habían sido invitados a ver sus modelos.

¡Ha sido una experiencia de aprendizaje muy buena para todos los estudiantes de Year 5, Year 6 Year 8 Year!